Fotocredit:

Reparer mer!

Miljøpartiet de Grønne i Kristiansand har trålet byen på jakt etter reparatører. Vi har funnet mange dyktige mennesker som reparerer det du trodde du måtte kaste: Kåpa som er blitt for trang, stolen som er slitt, fiskestanga som er knekt, gitaren som alltid er sur eller symaskina som har stoppa opp. Og hele 9 sykkelverksteder! Både i byen, på Lund, på Grim, på Flekkerøya, i Vågsbygd og i Sørlandsparken kan du få reparert sykkelen din av dyktige fagfolk.

februar 13, 2017

På Stortinget jobber MDG for å fjerne momsen på reparasjoner. På den måten blir det billigere å reparere, og flere vil velge å få saker og ting reparert. I Sverige hvor Miljöpartiet sitter i regjering ble momsen på småreparasjoner halvert fra 25% til 12% moms per 1.1.2017.

Plakaten med oversikt over alle reparatørene kan du laste ned her. Eventuelle feil og misforståelser er vårt ansvar. Husk at endringer kan skje. Plakaten er oppdatert per februar 2017.

Mer informasjon: Kontakt bystyremedlem for MDG, Marte Rostvåg Ulltveit-Moe,

tlf 97 59 59 67 m.ulltveit-moe(a)kristiansand-bystyre.no